måndag 26 juli 2010

Min nya kusin!!!!!

När jag skrev senast kom jag hem från innebandylägret. Nu är jag på Singö efter Österrike resan.

När jag kom hem från innebandylägret åkte jag upp till Singö och där fiskade vi och åkte vattenskidor.Vi spelade kubb, badmintion och tennis och jag lekte med kompisar. Sen flög vi, d.v.s. Erik och jag, ner till Oxie. Där nere packade vi våra väskor och sen åkte vi till hamnen och åkte på båten i Trelleborg. När vi kom fram var vi i Tyskland och den följande dagen satt vi i bil hela dagen. Nästa dag satt vi i bil hela tiden...igen. Tillslut var vi i Österrike (jippe). Vi gick ner för en alptop, gick upp till det vattenfall som är störst i Europa (där vi duschade med kläderna på), åkte linbana, badade i Bodensjön och gick i en isgrotta. När vi åkte hem efter en och en halv vecka åkte vi upp till mormor och morfar på Singö. Det var inte bara jag och Erik som åkte upp till Singö min kusin Tina följde med och vi har gjort en massa saker. Jag har varit med om en massa roliga saker under sommarlovet men det här var extra kul....JAG HAR FÅTT EN NY KUSIN ja jag har fått en till kusin. Det är så kul och dom ska komma ut till Singö idag (hipp hipp hurra) Under hela sommarlovet har jag varit i en massa länder och dom är Åland, Finland, Österrike, Schweiz, Tyskland och Italien. I Österrike är Wienerschnitzel nationalrätten och i Italien är det spagetti men jag undrar vad man äter i Burma och Kambodja?? Daniel skulle du kunna skriva om det när du bloggar nästa gång? Hej då för den här gången.


Han som har skrivit denna blogg heter Oskar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar