torsdag 12 januari 2012







Hejhej, idag började vi dagen med MATTE WIIIO! :D

Lite senare jobbade vi med Engelska, där skulle vi skapa en dialog om att handla. Jag och Alex gjorde en som handlade om en som skulle köpa Poké-Bollar =)










Nu på slutet hade vi Slöjd där vi snackade om hur de hade gått under förra termin och vad vi skulle göra denna terminen.

Vi e ju tillbaks från jul lovet och lite halv trötta hela tiden.

Juste på jul lovet var jag hos min farmor uppe i dalarna. Där var de JÄTTE mycket snö. vi åkte snöskoter och skidor byggde iglos och snöskulpturer. Och åt gott.

Sen har jag vart hemma o varit med kompisar och så.


//Beppe 8)

Tjenixen, Efter att vi hade haft matte (tråkigt) hade vi veckans ord, de gick inte så bra ;/

Det enda som jag har tyckt varit roligt idag var rasten då vi spelade boll pijet.

På mitt jul lov har jag spelat Call of Duty Modern Warfare 3 och Call of Duty Black Ops Zombies.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar