fredag 4 mars 2011

v.9 :)

Hej Jesper här. :)

Nu ska jag berätta lite om veckan som varit.

På måndag började vi med morgon promenad som alltid. Jag gillar morgonpromenaderna eftersom man kan snacka av sig om helgen. Daniel berätta också att vi skulle ha skridsko på torsdag jippie :).

Efter det hade vi bara en vanlig tråååååååååååkig skol dag med Massa matte so m.m. På tisdagen hade vi data det är kul för man lär sig massa nya grejer man inte visste om datan. Och våra nya datorer kan MASSA så vi lär oss mycket på datan. I tisdags han inte B-Gruppen göra klart allt. Men vi lärde oss lite iallafall :).
Idag är det onsdag dan för skridskoåkningen med fadderbarnen hippie ser mycket fram emot det även om jag inte är så duktig på skridsko. I onsdags skulle vi egentligen ha slöjd men anna var inte där ;'(. Så vi fick jobba med matte,rödatråden eller tyst läsning. Men det var kul det också. annars var dagen en vanlig skoldag.
Toooooooorsdaaaag SKRIDSKOÅKNING ÄNTLIGEN! Wiho. Dagen alla väntat på..Torsdag! Skridskoåkning. Vi hade lite tyst läsning innan vi gick till fadderbarnenens ytter dörr. Mitt fadderbarn axel var sjuk och fabian också så jag fick ha fabians fadderbarn Ale. När vi kom till skridskoåkningen. Var alla ivriga med att ta på sig skridskorna. Det var många andra barn där så man fick ta det lungt.

Fredagen var rätt så okej massa läxförhör men annars rätt okej. På slutet hade vi sammarbetsövningar vet inte vilka för det ha vi inte gjort än.

Tack Och Hej Lever Pastej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar