fredag 9 april 2010


Hejsan hoppsan! nu e det vecka 14 en rolig vecka :D


hoppas ni har haft en bra påsk!!!!!!!!!! här kommer veckans blogg :)




I måndags var det lov så vi har inget att skriva om!


I tisdags

hade vi vikarie för Daniel hon heter Lisbett. Vi hade flex på morgonen. Sen hade vi morgonpromenad. När vi kom in så skrev vi våran veckoplanering. Sen hade vi livsviktigt och vi gjorde en sammarbetsövning och det var roligt. vi hade matte i ca. 10 min. Sen ått vi lunch . Sen hade vi lunch rast i 30 min. och sen kom vi in och då fick vi byta klassrum med 4B och vi hade engelska där inne. När vi kom in i vårt klassrum läste vi vår so läxa om vikingar. Sen gick flexarna hem och alla vi andra hadde tystläsning i 25 min . Sen slutade vi för dagen.


I onsdags

så hade vi slöjd på morgonen. Sen var det vissa som skulle provsjunga till en kör så dom hade bara slöjd i 30 min. Sen hade vi rast i 20 min. Sen hadde vi tystläsning i 20 min. Sen hadde vi sv-skrivövning. Sen var vi ute med Daniel tills vi skulle äta lunch. Sen hade vi rast i 30 min och då lekte nästan alla i klassen raptor. sen var vi ute igen med Daniel och vi körde spel som man använder boll. Sen var dagen slut.


I torsdags hade A gruppen data!! och B gruppen engelska sen kommer A gruppen upp och då går B gruppen till datan.Sen hade vi rast i 20 min. Sen hade vi matte. och efter matten är det idrott. På idrotten såg vi 4 filmer om vår hälsa och själ och dom filmerna var jättebra. sen hade vi lunch rast i 30 min. Sen hade vi storsång med 4B . Sen slutade vi kl 14:10 :)


Nu e det fredag, den härligaste dagen i veckan !!! På morgonen hade vi högläsning. Sen hade vi matte och det var kul. Sen hade vi rast i 20 min. Nu är klockan halv elva så nu får vi sluta skriva för nu är vi lite i förväg så vi ses en annan dag.



Trevlig helg önskar Isabelle och Allena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar